Årsmøte 15 mars kl.19.00, Rjukan Hytteby

Hei alle sammen - minner om årsmøtet i Rjukan Fjellsportgruppe som avholdes 15 mars kl. 19.00  på Rjukan Hytteby.

Etter årsmøtet ble avholdt i april 2011 ble nytt styre med leder valgt. Dette styret opphørte plutselig og med umiddelbar virkning mai 2011. Et vikariende midlertidig styre ble satt opp av medlemmene i et ekstraordinært årsmøte i juni 2011.

Det nye vikar styret har gjort en formidabel jobb med å lage ny hjemmeside, få opp kommende isfestival, ha ute- såvel som innesamlinger og aktiviteter m.m.

På årsmøtet nå i mars skal ALLE postene velges på nytt her er vervene som skal fordeles og de ansvarlige som har dem idag:

Styret Rjukan Fjellsportgruppe per juni 2011:

Leder:                             Erik Mowinckel

Nestleder/leder isfestival:  Jakob S. Fink

Kasserer:                        Bjarte Fredheim

Sekretær:                       Jostein Dullum

Styremedlem:                 Magne Melby

Styremedlem:                Ane Guro Moen

Vara:                         Jan Andresen

Web:                           Jostein Dullum, Andreas Spak

Vil du bli med i styret?

Både sittende styre og klubbens øvrige medlemmer er velkomne til å stille som kandidater. Vi søker folk som er motiverte for å gjøre en innsats for klubben og har lyst til å påvirke og utvikle klubben og klatringen i området vårt både ute og inne. Du trenger ikke være erfaren eller sterk innen sporten, det viktigste er engasjement, interesse og initiativ. Om du har en spesiell funksjon i styret du brenner for er vi lydhøre for dine ønsker. Meld fra om din interesse til valgkomiteen ved Erik Mowinckel på e-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.   mob: 977 96 084

Litt av tanken det nye styret hadde i juni var å samle flere av fjellsportene i Tinn, ikke bare klatring, men også topptur, kajakk, stisykling, paragliding, kiting etc. Ellers er det flere klippe og is crag som kan utvikles, turer som kan gjennomføres - masse morsomt å ta tak i!!!!!

Ellers - har du forslag til saker som skal taes opp på årsmøte send dem til undertegnede innen 1 mars 2012.

Vel møtt til årsmøte 15 mars, mer informasjon kommer når det nærmer seg -

Vil du bidra eller delta på årets isfestival, sjekk innom  www.rjukanicefestival.com

Mvh,

Erik Mowinckel